mere

9 alimente pentru pierderea în greutate

Vine vara și trebuie să arătăm cât mai bine, astfel că vă propunem astăzi o listă de 9 alimente, care, incluse în dietă, se vor dovedi utile pentru a elimina din greutatea nedorită.

Brânza
Acest produs lactat este o excelentă sursă de proteină cazeina. Branza este unul dintre alimentele nutritive musculare cele mai potrivite pentru a fi consumate. Cercetătorii danezi au constatat că dacă este consumată o porție de brânză în fiecare zi la o masă timp de trei săptămâni, colesterolul nu se mărește.

Cotletele de porc
Per gram de proteine, conțin aproape de 5 ori mai mult seleniu decât carnea de vită și de 2 ori mai mult decât la cea de pui. Seleniul este un mineral esențial care reduce riscul de apariție a cancerului la prostată.

Consumate într-o cantitate de 180 de grame pe zi, ajută la păstrarea musculaturii și pierderea în greutate.

Cafeaua
Cafeaua are multiple beneficii, printre care se află și reducerea poftei de mâncare, creșterea metabolismului și aportul de antioxidanți în organism. Rata medie metabolică a oamenilor care beau cafea este cu 16% mai mare decat în cazul celor care beau cafea decofeinizată.

Cofeina stimulează sistemul nervos central prin creșterea ritmului cardiac și prin respirație. Este o băutură excelentă daca este consumată în cantități reduse. Începeți ziua cu o cafea mică, apoi păstrați nivelul de cofeină din organism cu un capucino la prânz.

Grapefruit
S-au efectuat studii în urma cărora s-a constatat că oamenii care au mâncat o jumătate de grapefruit de 3 ori pe zi, au pierdut 4 kilograme în 12 săptămâni, chiar dacă aceștia nu și-au modificat dieta obișnuită deloc în această perioadă.

Deși mecanismul lor nu este clar, cercetătorii speculează că aciditatea din grapefruit poate înlocui rata de digestie, conferind senzația de saturație pentru mai mult timp.

Mărul
Se pare că un măr pe zi, poate ține kilogramele în plus deoparte. Un studiu efectuat a relatat faptul că persoanele care au mâncat un măr mare cu 15 minute înainte de masa de prânz, au avut cu 187 mai puține calorii după masa de prânz decât cei care nu au avut nici o gustare în prealabil.

Acest fruct umple burta cu procesul de fierbere, neexistând nici un alt motiv pentru care mărul conferă senzația de stomac plin. Sau faptul că necesită o perioadă mai mare de timp mestecând până ce îl terminăm, ne oferă senzația că am mâncat prea mult deja.

Ouăle
Săriți peste etapa în care consumați dimineața cereale cu lapte rece deoarece un ou dimineața și o feliuță de carne slabă vă pot ajuta să vă controlați foamea mai târziu. Cu acest mic dejun vă sunt asigurate cele mai multe proteine necesare. Cei care consumă un astfel de mic dejun nu resimt senzația de foame atât de repede precum cei care iau un mic dejun slab nutritiv.

Persoanele care consumă un ou dimineața sunt mai predispuse să consume mai puțină mâncare pe tot parcursul zilei decât cele care nu consumă ouă dimineața. Oul este recomandat să fie consumat fiert, omleta și oul prăjit fiind incluse pe lista alimentelor interzise în dieta împotriva obezității.

Fasolea
Dacă nu sunteți o iubitoare sau un iubitor de leguminoase, luați în considerere faptul că persoanele care consumă fasole au cu 23% mai puține șanse să aibă o talie mare decât cei care nu au mâncat niciodată fasole.

Consumatorii de fasole tind să aibă, de asemenea, valori ale tensiunii arteriale sistolice mai bune. Leguminoasele sunt bogate în fibre precum și potasiu, care ajută la combaterea hipertensiunii. Trebuie să consumați minim o ceașcă de fasole gătită de 3 sau 4 ori pe săptămână.

Peștele oceanic
Peștele nu este bun doar pentru inima dumneavoastra, ci și pentru intestine. Aceasta pentru că acizii grași Omega-3 ajută să vă simțiți mai plin atunci când consumați pește oceanic (ton, sardine, somon etc.). Consumul de alimente bogate în Omega-3, a crescut nivelul sangvin de leptină, un hormon care ofera sațietate. Puteți lua și o capsula de ulei de pește de 500 mg în fiecare zi deoarece oferă beneficii semnificative.

Laptele
În loc de fructe la micul dejun, laptele consumat dimineața vă ajută să mâncați mai puțin la prânz. Persoanele supraponderale care au băut dimineața lapte degresat, au consumat cu 8,5% mai puține calorii decât persoanele care au băut suc de fructe dimineața.

Ambele băuturi au un număr egal de calorii, dar laptele conține 25 de grame de proteine, în timp ce sucul de fructe nu a avut nici o proteină și 63 de grame de zahăr. Proteinele din lapte vă ajută să vă simțiți sătui pe o perioadă mai mare de timp.

Sperăm că v-au ajutat aceste sfaturi, și vă recomandăm să apelați la ajutorul unui nutriționist pentru stabilirea unei diete exacte, cu gramaje potrivite exact situației dvs.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s